Hoe bestel ik tickets

Stap 1: Maak uw keuze
Ga naar de homepage van Uitjekrant.nl, kies jouw favoriete uitje en selecteer de tickets.

Stap 2: Betaal met gemak via IDEAL
De dag bepaal je later, de geldigheid per uitje wordt vermeld.

Stap 3: Ontvang direct je tickets per e-mail
Na de betaling ontvang je de bestelde tickets per e-mail.

Stap 4: Print jouw tickets voor vertrek
Print de tickets en toon deze bij de kassa.

U kunt 7 dagen per week en 24 uur per dag tickets online bestellen.


Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?

Na betaling kan een bestelling kunt u deze niet meer annuleren of aanpassen.
Voordat u de betaling heeft afgerond, is het wel mogelijk om de bestelling ongedaan te maken.
Als u meer tickets wilt bestellen, kunt u nogmaals tickets bestellen voor hetzelfde (of een ander) attractie- of dierenpark. De bestellingen komen dan wel in aparte e-mails in uw mailbox.


Kan ik een bestelling plaatsen als ik geen abonnee ben?

Ja ook als u geen abonnee bent, kunt u tickets kopen voor Uitjekrant.nl.


Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Na betaling krijgt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling.


Kan ik online tickets kopen als ik geen printer heb?

Mocht u iemand in de buurt kennen die wel een printer heeft, dan kunt u daar uw tickets printen. Tevens beschikken bibliotheken of supermarkten ook over een printer. Als u hier toegang kunt krijgen tot uw mail, is het ook mogelijk om hier uw tickets te printen.


Ontvangen van tickets

Hoe ontvang ik mijn bestelling?
U ontvangt uw tickets per e-mail.

Kan ik de tickets ook afhalen?
Het is niet mogelijk om uw online gekochte tickets af te halen.


Inleveren van tickets

Hoe lever ik mijn tickets in?
U levert uw tickets in bij de entree van het attractie- of dierenpark dat u gaat bezoeken.


Levertijden

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Na ontvangst van de betaling ontvangt u een orderbevestiging met de tickets op het door u opgegeven e-mailadres. Mocht u niets ontvangen hebben, neem dan contact op met de klantenservice van Red Tickets. De contactgegevens vindt u onderaan deze pagina.


Kosten

Wat houden transactiekosten in?
Bovenop de ticketprijs worden transactiekosten berekend. Transactiekosten worden betaald per bestelling. Dit wordt altijd aangegeven in het bestelproces. Uit deze kosten betalen wij onze dienstverlening, administratie- en verzendkosten.


Betaling

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?
U kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen met iDeal.

Kan ik met cadeaubonnen betalen?
Nee, het is niet mogelijk om met cadeaubonnen te betalen.


Facturen en betaling

Wat is de betaaltermijn?
Bij het bestellen van de tickets rekent u direct af met iDeal.

Waar kan ik terecht met overige vragen over mijn factuur of betaling?
Het is niet mogelijk om een factuur met BTW te ontvangen. Voor overige vragen kunt u terecht bij de klantenservice van Red Tickets. De contactgegevens zijn onderaan deze pagina te vinden.


Garantie

Heb ik garantie op de tickets?
Bij het plaatsen van uw bestelling en op uw tickets kunt u de geldigheidsduur vinden. Een ticket kan niet ingewisseld worden voor geld.

Hoe lang zijn de tickets geldig?
De geldigheid van de tickets verschilt per attractie- of dierenpark en dit kunt u vinden bij het plaatsen van uw bestelling en op uw ticket. Annuleren van uw bestelling is niet mogelijk.

Mijn tickets zijn niet (meer) te vinden in mijn mailbox, wat moet ik nu doen?
Kijk even of de e-mail in de map ‘SPAM’ terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van Red Tickets. De contactgegevens vindt u onderaan deze pagina.


Service en contact

Klantenservice Red Tickets:
E: klantenservice@redtickets.nl
T: 070 413 21 53

De klantenservice is geopend van ma-vr 09.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Categorieën